نمای بیرون کلیسای وست مینستر لندن

ابی وست مینستر که ترکیبی باشکوه از سبک های معماری است ، بهترین نمونه از گوتیک انگلیسی اولیه است. این مکان فقط یک مکان پرستش زیبایی نیست، ابی هنوز یک کلیسای فعال و صحنه ای است که تاریخ در آن جریان دارد. برای قرن ها ، بزرگترین کشور در این کشور مورد آزار و اذیت قرار گرفته است ، از جمله 17 پادشاه از پادشاه هنری سوم (1272) تا پادشاه جورج دوم (1760). بیشتر معماری ابی مربوط به قرن سیزدهم است ، اما خیلی زودتر از آن ، در سال 960 میلادی تاسیس شده است.

از زمان ویلیام فاتح ، هر سلطنتی در این کشور تاجگذاری کرده است ، به استثنای چند نفر که قبل از لحظه جادویی یا کشته شده بودند (ادوارد پنجم) یا از مقام خود کناره گیری کردند (ادوارد هشتم). ابی وست مینستر که هرگز یک کلیسای جامع (مقر اسقفی) نیست ، "عجیب سلطنتی" نامیده می شود که توسط تاجران اداره می شود.

در قلب ابی ، محراب کاشی کاری شده زیبایی وجود دارد که صحنه ای برای تاج گذاری ، عروسی و مراسم تشییع جنازه است. جورج گیلبرت اسکات ، معماری عالی را در سال 1873 طراحی کرد. روبروی محراب سنگ فرش Cosmati با قدمت سال 1268 قرار دارد. این طرح دارای طرح های پیچیده ای از قطعات کوچک سنگ و شیشه است که در مرمر ساده منبت کاری شده است ، که نماد جهان در پایان سال است. زمان (یک کتیبه ادعا می کند جهان پس از 19،683 سال به پایان می رسد) در ورودی کلیسای دوست داشتنی سنت جان باپتیست یک ویرجین و کودک با صخره های عالی و شفاف وجود دارد که در سال 1971 در اینجا قرار گرفته است.

مقدس ترین مکان در ابی زیارتگاه مقدس ادوارد اعتراف کننده است که در پشت محراب عالی قرار دارد. دسترسی برای محافظت از کفپوشهای شکننده قرن سیزدهم محدود به تورهای راهنما است. پادشاه ادوارد ، که مدتها قبل از مقدس شدن مقدس بود ، بنیانگذار ابی بود و ساختمان اصلی آن چند هفته قبل از مرگ وی در سال 1066 تقدیس شد. هنری سوم در اواسط قرن دوازدهم یک مکان مقدس با موزاییک های کوزماتی اضافه کرد که در آن بیماران برای بهبودی دعا کردند - و همچنین چند سوغاتی را برای بردن به خانه خرد کردند.

نمای داخل ابی وست مینستر

Quire (گروه کر) ، فضای خیره کننده ای از گوتیک ویکتوریایی طلایی ، آبی و قرمز در بالای کف کاشی کاری تخته سیاه و سفید ، به اواسط قرن نوزدهم مربوط می شود. این مکان در جایی قرار دارد که گروه کر اصلی برای پرستش راهبان بوده است ، اما شباهت زیادی به اصلی ندارد. امروزه ، Quire هنوز برای آواز استفاده می شود ، اما سرنشینان آن معمولاً گروه کر کرمانخانه وست مینستر هستند - حدود 30 پسر و 12 "نایب السلطنه" (مردان) که خدمات روزانه و آواز را می خوانند (5 بعد از ظهر در روزهای هفته به جز چهارشنبه و 3 بعد از ظهر در آخر هفته )

هنری سوم کار در ساختمان جدید ابی را در سال 1245 آغاز کرد اما آن را کامل نکرد. شبستان گوتیک در دوران ریچارد دوم در سال 1388 به پایان رسید. بانوی نمازخانه با شکوه عمود بر سبک گوتیک هنری هفتم ، با یک سقف طاقدار فن دار و پنجره های بلند شیشه ای رنگی ، پس از 13 سال ساخت در سال 1516 به پایان رسید.

گالری های Jubilee Diamond Jubilee Queen در سال 2018 افتتاح شد (بلیط های زمانی ، 5 پوند اضافی) یک فضای موزه و گالری جدید است که در تریفوریوم قرون وسطی واقع شده است ، گالری قوسی بالای شبستان. از جمله نمایشگاه های آن ، ماسک های مرگ و چهره های مومی نسل سلطنتی ، زره پوش و شیشه های رنگی است. نکات برجسته صندلی نقش برجسته ای است که برای تاج گذاری ماری دوم استفاده شده است ، نسخه های خطی مصور Litlyngton Missal از سال 1380 و وست مینستر Retable قرن 13 ، قدیمی ترین محراب برجای مانده در انگلیس.

در انتهای غربی شبستان نزدیک مقبره جنگجوی ناشناخته ، که در جنگ جهانی اول در فرانسه کشته شد و در سال 1920 در آنجا آرام گرفت ، نمازخانه سنت جورج قرار دارد ، که شامل یک صندلی تاجگذاری با ظاهری کاملاً معمولی است که از قبل قرن 14 میلادی تاجگذاری شده است (به غیر از سلطنت های مشترک ماری دوم و ویلیام سوم ، که صندلی های خاص خود را برای این رویداد در سال 1689 طراحی کرده بودند).

جدا از گورهای سلطنتی ، مراقب بسیاری از آثار افراد مشهور در اینجا باشید ، به خصوص در گوشه شاعران ، جایی که شما می توانید مکان های استراحت جفری چاوزر ، چارلز دیکنز ، توماس هاردی ، آلفرد تنیسون ، ساموئل جانسون و ردیارد کیپلینگ را پیدا کنید و همچنین یادبودهایی برای بزرگان دیگر (ویلیام شکسپیر ، جین آستین ، خواهران برونته و غیره). مجموعه دیگری از سنگهای برجسته در گوشه دانشمندان در نزدیکی راهروی شمالی شبستان ، از جمله مکانهای استراحت نهایی سر آیزاک نیوتن ، چارلز داروین و خاکستر استیون هاوکینگ قرار دارد.

راهنماهای صوتی قابل بارگیری در قیمت بلیط گنجانده شده است ، اما برای استفاده بیشتر از بازدید خود ، به یک تور 90 دقیقه ای با هدایت verger (7 پوند اضافی) بپیوندید ، که شامل برخی از "دسترسی VIP" ، مانند حرم ادوارد و رفتن به در دکه های Quire بنشینید.

بخشهایی از مجموعه ابی برای بازدیدکنندگان رایگان است ، از جمله Cloisters ، Chapter House و کالج گاردن 900 ساله. خانه هشت ضلعی فصل مربوط به دهه 1250 است و جایی بود که راهبان برای نماز روزانه و وظایف شغلی خود ملاقات می کردند ، قبل از اینکه هنری هشتم حدود سه قرن بعد از صومعه ها سرکوب کند. در سمت راست ورودی Chapter House ، آنچه ادعا می شود قدیمی ترین درب انگلیس است ، قرار دارد - از دهه 1050 تاکنون آنجا بوده است. به عنوان خزانه ، سرداب مانند استفاده می شود

قدمت Pyx Chamber از حدود سال 1070 است و نام خود را از جعبه هایی گرفته است که در آن طلا و نقره نگهداری می شد تا از نظر خلوص برای ساخت سکه آزمایش شود.

لازم به ذکر است که عکاسی در داخل ابی مجاز نیست؛ اما در اطراف Cloisters مجاز است.