در این بلاگ آخرین خبر های هتل های تهران و آخرین تخفیف های هتل های تهران گذاشته میشوند

۳ مطلب در آذر ۱۳۹۹ ثبت شده است

پارک ملت تهران

پارک ملت تهران، یکی از قدیمی ترین پارکهای تهران است که سالهاست روزانه از گردشگران داخلی و خارجی استقبال می کند. این پارک از نظر تاریخ ، قدمت ، وسعت ، واقع شدن در آب و هوای زیبا و دلپذیر ، معماری اصولی و امکانات از اهمیت زیادی برخوردار است.

قبل از انقلاب 1979 به عنوان پارک سلطنتی (پارک شاهانشاهی) شناخته می شود ، پارک ملت یک منظره سرسبز است که مکانی دنج و آرام را با هوای تازه فراوان برای پیاده روی یا پیک نیک و ورزش و مناظر زیبا و زیبا برای لذت بردن و تماشای آن ارائه می دهد. 

پارک ملت تهران

۲۶ آذر ۹۹ ، ۱۳:۱۲ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰

کاخ موزه سعادت آباد

کاخ موزه سعادت آباد

کاخ موزه سعادت آباد که از پس سلسله قاجار به وسط دامنه های دربند گسترش یافته بود ، یک خانه تابستانی برای سلطنتی بود ، اگرچه این پهلوی ها بودند که آن را به مکانی که امروز می بینید، گسترش دادند. با پوشش 110 هکتار و شامل 18 ساختمان مجزا. برای دیدن کامل موزه نیاز به 3 ساعت زمان دارید. برای نگاهی اجمالی به زندگی مجلل شاهان ، کاخ سفید 54 اتاقه را که در دهه 1930 ساخته شده ، از دست ندهید. قصر سبز با ظاهری کلاسیک از اواخر دوران قاجار شروع می شود

از دیگر نکات جالب توجه می توان به موزه هنرهای ملل متحد که در زیرزمین کاخ سفید یافت می شود و موزه هنرهای زیبا که به خوبی مرتب شده است اشاره کرد. و برای کسانی که سلیقه آنها به عناوین خاصی بستگی دارد ، نمایشگاه هایی با وسایل نقلیه سلطنتی ، لوازم نظامی ، لباس های سلطنتی و حتی ظروف سلطنتی برگزار می شود. محوطه های مجموعه موزه نیز مکان دلپذیری برای گردش است.

همه بلیط ها باید از طریق درب جلو در نزدیکی تجریش یا در ورودی شمالی از دربند خریداری شوند. اگر قبلاً صبح خود را صرف و ناهار را در دربند گذرانده باشید ، ورود از شمال منطقی خواهد بود.

نقشه مفید انگلیسی را از هر یک از دفاتر فروش بلیط بخواهید. یک مینی بوس (10 هزار تومان) وجود دارد که به طور منظم از دروازه جلو می رود و در کاخ سفید در مسیر صعود به کاخ سبز مکث می کند و سپس دوباره برمی گردد.

برای پذیرایی ، دو کافه دلپذیر اما غیر استثنایی در داخل محوطه وجود دارد.

برای رسیدن به دروازه جلویی ، پیاده روی یا با تاکسی  کیلومتری شمال غربی میدان تجریش ، از خیابان جعفری شروع و از چپ و راست بپیچید ، سوار تاکسی شوید. یا به دربند بروید و از آنجا وارد شوید.

۱۱ آذر ۹۹ ، ۱۵:۵۶ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰

جدیدن تخفیف های آذر 99

 
۰۴ آذر ۹۹ ، ۱۶:۳۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰