با تور مجازی از موزه بریتانیا بازدید کنید - کجارو

با تقریباً شش میلیون بازدید کننده که سالانه از درهای آن عبور می کنند ، موزه بریتانیا در بلومزبری ، یکی از قدیمی ترین و بهترین موزه های جهان ، پربازدیدترین جاذبه بریتانیا است. از طریق مجموعه متنوع (و گاهی اوقات بحث برانگیز) ، بزرگترین گنجینه های جهان را مشاهده خواهید کرد و کمی بیشتر در مورد چگونگی نگاه امروز انگلیس به جهان یاد خواهید گرفت.

شما می توانید یک عمر خود را با پیمایش در این مجموعه عظیم و مقدس از آثار ، هنر و قدمت دیرینه سپری کنید و همچنان به کشف روزانه بپردازید. اگر مطمئن نیستید از کجا شروع کنید ، به یک تور بپیوندید یا یک نقشه برجسته ، یک تور یک ساعته با هدایت خود را برای جزئیات گنجینه موزه انتخاب کنید. روش شما هر چه باشد ، چندین فیلم موفق وجود دارد که شما نمی خواهید آنها را از دست بدهید: سنگ روزتا ، کلید رمزگشایی هیروگلیف مصر (طبقه بالا برای مومیایی های مصر). مجسمه های جنجالی پارتنون ، گرفته شده از لرد الگین (سفیر انگلیس در امپراتوری عثمانی) از آکروپولیس آتن. و گالریهای وسیع اتروسک ، یونان ، رومی ، اروپایی ، آسیایی و اسلامی. از دیگر مواردی که باید مشاهده کنید ، یادگارهای قبر کشتی Sutton Hoo Ship Anglo-Saxon و گاو های بالدار خرس آباد است.

تاریخ

این مجموعه در سال 1753 با "کابینت کنجکاوی" که توسط پزشک و مجموعه دار سر هانس اسلون به ملت فروخته شد آغاز شد ، این مجموعه طی سالهای پس از آن با خریدها ، وصیت ها و غارت های بی رویه امپراتوری قارچ گونه شد. گالری بزرگ روشنگری اولین بخش از موزه بازطراحی شده بود که در سال 1823 ساخته شد.

موزه بریتانیا در لندن، از قدیمی ترین موزه های جهان (+فیلم) - ایوار

دادگاه بزرگ پر از نور که توسط معمار نورمن فوستر در سال 2000 بازسازی و تقویت شده است ، دارای سقفی شیشه ای و استیل چشم نواز است. در مرکز اتاق خواندن واقع شده است که در آن کارل مارکس تحقیق کرده و Das Kapital را نوشته است. ویرجینیا وولف و مهاتما گاندی نیز دارندگان کارت بودند.

بلیط و سایر موارد کاربردی

بازدید از مجموعه های دائمی موزه بریتانیا رایگان است ، اما برای نمایشگاه های خاص هزینه هایی در نظر گرفته شده است. برای کنترل شماره بازدیدکنندگان ، باید قبل از ورود ، یک اسلات زمان دار را بصورت آنلاین رزرو کنید.