فضای بیرون تیت مدرن

یکی از شگفت انگیزترین جاذبه های لندن ، تیت مدرن یک گالری برجسته با هنر مدرن و معاصر است که در ایستگاه برق Bankside با خلاقیت و نوسازی مستقر شده است. این گالری که تلفیقی جذاب از هنر مدرن و طراحی گسترده آجر صنعتی است، از طریق جمع آوری دائمی رایگان و نمایشگاه های موقتی با نام تجاری فوق العاده ، در آوردن کارهای چالش برانگیز برای مردم بسیار موفق بوده است.

این گالری اصلی در داخل آنچه در گذشته دیگ بخار نیروگاه برق بود واقع شده است و امروزه به منظور شناسایی یک فعال جامعه محلی ، ساختمان ناتالی بل نامیده می شود. ساختمان خیره کننده Blavatnik ، با تراس نمای طبقه 10 پانوراما ، در سال 2016 افتتاح شد و فضای نمایشگاه موجود را 60٪ افزایش داد.


سالن توربین


اولین فضایی که هنگام ورود از ورودی کناری خیابان هالند به داخل ساختمان ناتالی بل به پایین خوشامد می گوید ، سالن توربین با حیرت انگیز 3300 متر مربع است. این منطقه وسیع که در اصل ژنراتورهای عظیم برق نیروگاه را در خود جای داده است ، به مکانی مهم برای نصب و راه اندازی مقیاس بزرگ و نمایشگاه های موقت تبدیل شده است. این کمیسیون سالانه قصد دارد تا هنر را بیشتر در دسترس قرار دهد و منجر به تولید قطعات محبوب و اغلب تعاملی مانند Fons Americanus کارا واکر ، یک چشمه کاری با طول 13 متر شده که تاریخ تجارت برده ها را برجسته می کند. یک زمین بازی کاملاً روشن از تابهای سه نفره که توسط مجموعه هنری هنری دانمارکی Superflex نصب شده است. و پیچ و خم باغهای هندسی به نام لات خالی توسط آبراهام کروزویلاگاس ، که از پارکهای اطراف لندن خاک می گرفت و به مدت شش ماه آن را سیراب می کرد تا ببیند آیا چیزی رشد می کند. توجه داشته باشید که اگر از درهای رودخانه وارد شوید ، در سطح 1 خاموش تری قرار خواهید گرفت ، اما پله ها به طبقه اصلی سالن توربین منتقل می شوند.


مجموعه دائمی

موزه تیت مدرن لندن میزبان نمایشگاه دنیای مدرن ویلیام ترنر


بیش از 60،000 اثر از مجموعه دائمی در چرخش مداوم است و متصدیان نقاشی های ژرژ براک ، هنری ماتیس ، پیت موندریان ، اندی وارهول ، مارک روتکو و جکسون پولاک را در اختیار دارند. این نصب شامل آثاری از جوزف بویز ، مگدالنا آباکانوویچ و آی ویوی به همراه فیلم های ربکا هورن و عکاسی از زانله موهولی است.

این مجموعه بر اساس مضمون و زمان شناسی در سطح 2 و 4 ساختمان رودخانه ناتالی بل و در سطوح 0 ، 3 و 4 ساختمان بلاواتنیک تنظیم شده است. یک مکان عالی برای شروع ، Start Display در سطح 2 ساختمان ناتالی بل است: این طعم دهنده کوچک و با نظم خاص برخی از کارهای دوست داشتنی مجموعه را نشان می دهد و به بازدیدکنندگان اشاره گرها/ی مفیدی برای درک هنر مدرن می دهد.


معماری

معماری موزه تیت مدرن


ساختمان ناتالی بل به طول 200 متر ، ساخته شده از 4.2 میلیون آجر ، یک چشم انداز چشمگیر است و توسط معماران سوئیسی هرتسوگ و دو مئورون طراحی شده است ، که جایزه معتبر معماری پریتزکر را در سال 2001 به دلیل تبدیل نیروگاه قبلی خود جمع کردند. دستاوردهای قابل توجه شامل خروج از دودکش مرکزی به ارتفاع 99 متر ، افزودن یک جعبه شیشه ای دو طبقه به سقف و تبدیل سالن توربین غاری به یک فضای نمایشگاهی چشمگیر است. Herzog و de Meuron همچنین طراحی جدید 10 طبقه ساختمان Blavatnik را نیز طراحی کردند.


دیدگاه ها


مناظر عالی شهر را از سطح مشاهده طبقه 10 ساختمان Blavatnik و منظره رودخانه تیمز و کلیسای جامع سنت پل را از کافه طبقه 6 در ساختمان ناتالی بل از دست ندهید. به پل 4 متصل شوید که دو ساختمان را بهم متصل می کند تا منظره ای عالی از سالن توربین داشته باشید.

بلیط و اطلاعات


بازدید از مجموعه دائمی Tate Modern رایگان است ، اما برای همه بازدید کنندگان ، از جمله اعضا ، بلیط های زمان دار لازم است. بلیط نمایشگاه های ویژه از 15 پوند آغاز می شود. از قبل بصورت آنلاین رزرو کنید. تورهای راهنمای رایگان مجموعه دائمی ممکن است در دسترس باشد - هنگام ورود به بخش اطلاعات ، این امر را بررسی کنید.

سه ایستگاه وجود دارد که در فاصله 5 تا 10 دقیقه پیاده روی گالری قرار دارد: Blackfriars (ریلی ، منطقه ای و دایره خطوط) ، Southwark (خط Jubilee) و London Bridge (خطوط ریلی ، Jubilee و Northern Lines).

برای بازدید از موزه خواهران تیت انگلیس، از قایق رودخانه RB2 از اسکله بانکساید استفاده کنید.