در این بلاگ آخرین خبر های هتل های تهران و آخرین تخفیف های هتل های تهران گذاشته میشوند

۳ مطلب در خرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

نگارخانه ملی لندن

نگارخانه ملی لندن کجاست | عکس + آدرس و هر آنچه پیش از رفتن باید بدانید -  کجارو

نگارخانه ملی لندن با بیش از 2300 شاهکار اروپایی در مجموعه خود ، یکی از گالری های بزرگ جهان است که دارای آثار اساسی از قرن سیزدهم تا اواسط قرن 20 است ، از جمله شاهکارهای لئوناردو داوینچی ، میکل آنژ ، تیتان ، وینسنت ون گوگ و آگوست رنوار. بسیاری از بازدیدکنندگان به اتاق های شرقی طبقه اصلی می آیند (1900–1900) ، جایی که آثار هنرمندان انگلیسی مانند توماس گینزبورو ، جان کانستبل و جی ام دبلیو ترنر و شاهکارهای امپرسیونیست و پست امپرسیونیست ون گوگ ، رنوار و کلود مونه در انتظار آن هستند.

معماری نپار خانه ملی لندن

نگارخانه ملی لندن، مجموعه‌ ای بی‌ نظیر از آثار نقاشان بزرگ - ایوار

بال مدرن Sainsbury در ضلع غربی گالری قدیمی ترین نقاشی ها را از 1200 تا 1500 در اتاق 51 تا 66 در خود جای داده است. در اینجا کارهای مذهبی زیادی را مشاهده می کنید که برای عبادت شخصی سفارش داده شده اند (مانند ویلتون دیپیچ در طاقچه اتاق 51) ، و همچنین شاهکارهای غیرمعمول تر ، مانند ونوس و مریخ ساندرو بوتیچلی (اتاق 58) و پرتره آرنولفینی اثر جان ون ایک (اتاق 63). باکره خیره کننده لئوناردو داوینچی (اتاق 66) یک نبوغ است.

این آثار از دوره های رنسانس عالی (1500-1600) اتاق های 2 تا 14 را تزئین می کند ، جایی که میکل آنژ ، تیتان ، رافائل ، کورژجیو ، ال گرکو و برونزینو دادگاه برگزار می کنند. اتاقهای فضل روبنس ، رامبراند و کاراواجو 15 تا 32 (1600–1700). قابل توجه دو تصویر از رمبراندت (در سن 34 و 63 سالگی ، در اتاق 22) و ونوس زیبا Rokeby Venus ساخته دیگو والاسکز در اتاق 30 است.

قبل از عزیمت موزاییک های حیرت انگیز کف در دهلیز اصلی را از دست ندهید.

راهنماهای صوتی جامع (بزرگسالان / خانواده 5/10 پوند) و تورهای یک ساعته رایگان که از سرسرای بال Sainsbury Wing در ساعت 2 بعد از ظهر دوشنبه تا جمعه ترک می شوند بسیار توصیه می شوند. همچنین مسیرهای ویژه و برگه های فعالیت برای کودکان در نظر گرفته شده است.

۲۷ خرداد ۰۰ ، ۱۳:۱۰ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰

موزه بریتانیا

با تور مجازی از موزه بریتانیا بازدید کنید - کجارو

با تقریباً شش میلیون بازدید کننده که سالانه از درهای آن عبور می کنند ، موزه بریتانیا در بلومزبری ، یکی از قدیمی ترین و بهترین موزه های جهان ، پربازدیدترین جاذبه بریتانیا است. از طریق مجموعه متنوع (و گاهی اوقات بحث برانگیز) ، بزرگترین گنجینه های جهان را مشاهده خواهید کرد و کمی بیشتر در مورد چگونگی نگاه امروز انگلیس به جهان یاد خواهید گرفت.

شما می توانید یک عمر خود را با پیمایش در این مجموعه عظیم و مقدس از آثار ، هنر و قدمت دیرینه سپری کنید و همچنان به کشف روزانه بپردازید. اگر مطمئن نیستید از کجا شروع کنید ، به یک تور بپیوندید یا یک نقشه برجسته ، یک تور یک ساعته با هدایت خود را برای جزئیات گنجینه موزه انتخاب کنید. روش شما هر چه باشد ، چندین فیلم موفق وجود دارد که شما نمی خواهید آنها را از دست بدهید: سنگ روزتا ، کلید رمزگشایی هیروگلیف مصر (طبقه بالا برای مومیایی های مصر). مجسمه های جنجالی پارتنون ، گرفته شده از لرد الگین (سفیر انگلیس در امپراتوری عثمانی) از آکروپولیس آتن. و گالریهای وسیع اتروسک ، یونان ، رومی ، اروپایی ، آسیایی و اسلامی. از دیگر مواردی که باید مشاهده کنید ، یادگارهای قبر کشتی Sutton Hoo Ship Anglo-Saxon و گاو های بالدار خرس آباد است.

تاریخ

این مجموعه در سال 1753 با "کابینت کنجکاوی" که توسط پزشک و مجموعه دار سر هانس اسلون به ملت فروخته شد آغاز شد ، این مجموعه طی سالهای پس از آن با خریدها ، وصیت ها و غارت های بی رویه امپراتوری قارچ گونه شد. گالری بزرگ روشنگری اولین بخش از موزه بازطراحی شده بود که در سال 1823 ساخته شد.

موزه بریتانیا در لندن، از قدیمی ترین موزه های جهان (+فیلم) - ایوار

دادگاه بزرگ پر از نور که توسط معمار نورمن فوستر در سال 2000 بازسازی و تقویت شده است ، دارای سقفی شیشه ای و استیل چشم نواز است. در مرکز اتاق خواندن واقع شده است که در آن کارل مارکس تحقیق کرده و Das Kapital را نوشته است. ویرجینیا وولف و مهاتما گاندی نیز دارندگان کارت بودند.

بلیط و سایر موارد کاربردی

بازدید از مجموعه های دائمی موزه بریتانیا رایگان است ، اما برای نمایشگاه های خاص هزینه هایی در نظر گرفته شده است. برای کنترل شماره بازدیدکنندگان ، باید قبل از ورود ، یک اسلات زمان دار را بصورت آنلاین رزرو کنید.

۲۰ خرداد ۰۰ ، ۱۵:۰۱ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰

تیت مدرن لندن

فضای بیرون تیت مدرن

یکی از شگفت انگیزترین جاذبه های لندن ، تیت مدرن یک گالری برجسته با هنر مدرن و معاصر است که در ایستگاه برق Bankside با خلاقیت و نوسازی مستقر شده است. این گالری که تلفیقی جذاب از هنر مدرن و طراحی گسترده آجر صنعتی است، از طریق جمع آوری دائمی رایگان و نمایشگاه های موقتی با نام تجاری فوق العاده ، در آوردن کارهای چالش برانگیز برای مردم بسیار موفق بوده است.

این گالری اصلی در داخل آنچه در گذشته دیگ بخار نیروگاه برق بود واقع شده است و امروزه به منظور شناسایی یک فعال جامعه محلی ، ساختمان ناتالی بل نامیده می شود. ساختمان خیره کننده Blavatnik ، با تراس نمای طبقه 10 پانوراما ، در سال 2016 افتتاح شد و فضای نمایشگاه موجود را 60٪ افزایش داد.


سالن توربین


اولین فضایی که هنگام ورود از ورودی کناری خیابان هالند به داخل ساختمان ناتالی بل به پایین خوشامد می گوید ، سالن توربین با حیرت انگیز 3300 متر مربع است. این منطقه وسیع که در اصل ژنراتورهای عظیم برق نیروگاه را در خود جای داده است ، به مکانی مهم برای نصب و راه اندازی مقیاس بزرگ و نمایشگاه های موقت تبدیل شده است. این کمیسیون سالانه قصد دارد تا هنر را بیشتر در دسترس قرار دهد و منجر به تولید قطعات محبوب و اغلب تعاملی مانند Fons Americanus کارا واکر ، یک چشمه کاری با طول 13 متر شده که تاریخ تجارت برده ها را برجسته می کند. یک زمین بازی کاملاً روشن از تابهای سه نفره که توسط مجموعه هنری هنری دانمارکی Superflex نصب شده است. و پیچ و خم باغهای هندسی به نام لات خالی توسط آبراهام کروزویلاگاس ، که از پارکهای اطراف لندن خاک می گرفت و به مدت شش ماه آن را سیراب می کرد تا ببیند آیا چیزی رشد می کند. توجه داشته باشید که اگر از درهای رودخانه وارد شوید ، در سطح 1 خاموش تری قرار خواهید گرفت ، اما پله ها به طبقه اصلی سالن توربین منتقل می شوند.


مجموعه دائمی

موزه تیت مدرن لندن میزبان نمایشگاه دنیای مدرن ویلیام ترنر


بیش از 60،000 اثر از مجموعه دائمی در چرخش مداوم است و متصدیان نقاشی های ژرژ براک ، هنری ماتیس ، پیت موندریان ، اندی وارهول ، مارک روتکو و جکسون پولاک را در اختیار دارند. این نصب شامل آثاری از جوزف بویز ، مگدالنا آباکانوویچ و آی ویوی به همراه فیلم های ربکا هورن و عکاسی از زانله موهولی است.

این مجموعه بر اساس مضمون و زمان شناسی در سطح 2 و 4 ساختمان رودخانه ناتالی بل و در سطوح 0 ، 3 و 4 ساختمان بلاواتنیک تنظیم شده است. یک مکان عالی برای شروع ، Start Display در سطح 2 ساختمان ناتالی بل است: این طعم دهنده کوچک و با نظم خاص برخی از کارهای دوست داشتنی مجموعه را نشان می دهد و به بازدیدکنندگان اشاره گرها/ی مفیدی برای درک هنر مدرن می دهد.


معماری

معماری موزه تیت مدرن


ساختمان ناتالی بل به طول 200 متر ، ساخته شده از 4.2 میلیون آجر ، یک چشم انداز چشمگیر است و توسط معماران سوئیسی هرتسوگ و دو مئورون طراحی شده است ، که جایزه معتبر معماری پریتزکر را در سال 2001 به دلیل تبدیل نیروگاه قبلی خود جمع کردند. دستاوردهای قابل توجه شامل خروج از دودکش مرکزی به ارتفاع 99 متر ، افزودن یک جعبه شیشه ای دو طبقه به سقف و تبدیل سالن توربین غاری به یک فضای نمایشگاهی چشمگیر است. Herzog و de Meuron همچنین طراحی جدید 10 طبقه ساختمان Blavatnik را نیز طراحی کردند.


دیدگاه ها


مناظر عالی شهر را از سطح مشاهده طبقه 10 ساختمان Blavatnik و منظره رودخانه تیمز و کلیسای جامع سنت پل را از کافه طبقه 6 در ساختمان ناتالی بل از دست ندهید. به پل 4 متصل شوید که دو ساختمان را بهم متصل می کند تا منظره ای عالی از سالن توربین داشته باشید.

بلیط و اطلاعات


بازدید از مجموعه دائمی Tate Modern رایگان است ، اما برای همه بازدید کنندگان ، از جمله اعضا ، بلیط های زمان دار لازم است. بلیط نمایشگاه های ویژه از 15 پوند آغاز می شود. از قبل بصورت آنلاین رزرو کنید. تورهای راهنمای رایگان مجموعه دائمی ممکن است در دسترس باشد - هنگام ورود به بخش اطلاعات ، این امر را بررسی کنید.

سه ایستگاه وجود دارد که در فاصله 5 تا 10 دقیقه پیاده روی گالری قرار دارد: Blackfriars (ریلی ، منطقه ای و دایره خطوط) ، Southwark (خط Jubilee) و London Bridge (خطوط ریلی ، Jubilee و Northern Lines).

برای بازدید از موزه خواهران تیت انگلیس، از قایق رودخانه RB2 از اسکله بانکساید استفاده کنید.

 
۰۱ خرداد ۰۰ ، ۱۱:۳۱ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰