برج لندن و کشتی

تعداد کمی از مناطق انگلستان به اندازه تاریخ سنگ فرش برج لندن غرق در تاریخ یا آغشته به افسانه و خرافات است. این قلعه افسانه ای نه تنها یک ادیسه معماری است ، بلکه همچنین بزرگترین الماس جهان ، تورهای رایگان از بندهای یومن با شکوه و شکوه (معروف به "Beefeaters") ، یک آرایه خیره کننده از زره و سلاح ، و یک حس قابل لمس از تاریخ باستان وجود دارد در هر چرخش.

برج لندن، این یک اقامتگاه سلطنتی ، یک خزانه داری ، یک ضرابخانه ، یک اسلحه خانه و یک باغ وحش بوده است ، اما شاید بیشترین یادآوری آن به عنوان زندان جایی باشد که یک پادشاه ، سه ملکه و بسیاری از اشراف در آنجا ملاقات کردند. بیشتر بازدیدکنندگان مستقیماً به طرف پادگان واترلو می روند که حاوی نگین های جواهرات تاجی ، از جمله تاج پلاتینیوم مادر ملکه فقید است که با الماس 106 قیراطی کوه نوور (به فارسی برای "کوه نور") و الماس تاج ایالتی امپریال ، که توسط شاه در افتتاحیه مجلس پارلمان پوشیده شد. مسیرهای پیاده روی آهسته بازدیدکنندگان چشم باز را از کنار مجموعه عبور می دهند.

به دنبال زاغ های معروف برج باشید ، که افسانه می گوید در صورت ترک برج (و در نتیجه پادشاهی) ، فروپاشی می شود (یک پرنده اضافی در مرغداری نگهداری می شود و در صورت گرفتن ایده ، پرهای بال آنها کوتاه می شود). در طول روز آزادانه می توانند درون دیوارها پرسه بزنند.

برای قدردانی کامل از تمام نقش های برج در طول تاریخ عظیم خود - و همچنین قدم زدن در Crown Jewels و ملاقات با کلاغ های معروف - باید حداقل نیم روز در اینجا فرصت داشته باشید.

تاریخ


برج سفید برجسته که در دهه 1070 توسط ویلیام تسخیر کننده آغاز شد ، با معماری مستحکم نورمن و چهار برجک ، قدیمی ترین ساختمان لندن است. در طبقه ورودی مجموعه ای از سلاح های سلطنتی قرار دارد ، از جمله لباس زره پوش کالای هنری هشتم. یک طبقه بالاتر نمازخانه چشمگیر اما بی آراسته قرن یازدهم سنت جان بشارت دهنده است که زمانی به عنوان دفتر ضبط ملی استفاده می شد.

در جنوب غربی برج سفید برج خونین قرار دارد ، جایی که ادوارد پنجم 12 ساله و برادر کوچکش ریچارد توسط عموی خود ، ریچارد سوم آینده نگهداری می شد و بعدا تصور می شد که برای لغو ادعای سلطنت آنها به قتل رسیده است. سر والتر رالی در اینجا نیز تحت نظر جیمز اول 13 سال کشید و تاریخچه جهان را نوشت.

در نزدیکی کلیسای چپل سنت پیتر آد وینکولا داربست برج سبز ایستاده بود ، جایی که اشراف بزرگی مانند آن بولین و کاترین هوارد (همسران دوم و پنجم هنری) سر بریده شدند.


بلیط و سایر موارد کاربردی

برج لندن


از قبل بصورت آنلاین و برای نرخ های ارزانتر کتاب رزرو کنید و روز خود را زود شروع کنید تا بیشتر از بازدید خود پیش از جمعیت استفاده کنید. حداقل نیم روز برای ویزیت خود وقت بگذارید. در سراسر سایت پله ها و مسیرهای سنگفرش وجود دارد و دسترسی به صندلی های چرخدار محدود است.