نگارخانه ملی لندن کجاست | عکس + آدرس و هر آنچه پیش از رفتن باید بدانید -  کجارو

نگارخانه ملی لندن با بیش از 2300 شاهکار اروپایی در مجموعه خود ، یکی از گالری های بزرگ جهان است که دارای آثار اساسی از قرن سیزدهم تا اواسط قرن 20 است ، از جمله شاهکارهای لئوناردو داوینچی ، میکل آنژ ، تیتان ، وینسنت ون گوگ و آگوست رنوار. بسیاری از بازدیدکنندگان به اتاق های شرقی طبقه اصلی می آیند (1900–1900) ، جایی که آثار هنرمندان انگلیسی مانند توماس گینزبورو ، جان کانستبل و جی ام دبلیو ترنر و شاهکارهای امپرسیونیست و پست امپرسیونیست ون گوگ ، رنوار و کلود مونه در انتظار آن هستند.

معماری نپار خانه ملی لندن

نگارخانه ملی لندن، مجموعه‌ ای بی‌ نظیر از آثار نقاشان بزرگ - ایوار

بال مدرن Sainsbury در ضلع غربی گالری قدیمی ترین نقاشی ها را از 1200 تا 1500 در اتاق 51 تا 66 در خود جای داده است. در اینجا کارهای مذهبی زیادی را مشاهده می کنید که برای عبادت شخصی سفارش داده شده اند (مانند ویلتون دیپیچ در طاقچه اتاق 51) ، و همچنین شاهکارهای غیرمعمول تر ، مانند ونوس و مریخ ساندرو بوتیچلی (اتاق 58) و پرتره آرنولفینی اثر جان ون ایک (اتاق 63). باکره خیره کننده لئوناردو داوینچی (اتاق 66) یک نبوغ است.

این آثار از دوره های رنسانس عالی (1500-1600) اتاق های 2 تا 14 را تزئین می کند ، جایی که میکل آنژ ، تیتان ، رافائل ، کورژجیو ، ال گرکو و برونزینو دادگاه برگزار می کنند. اتاقهای فضل روبنس ، رامبراند و کاراواجو 15 تا 32 (1600–1700). قابل توجه دو تصویر از رمبراندت (در سن 34 و 63 سالگی ، در اتاق 22) و ونوس زیبا Rokeby Venus ساخته دیگو والاسکز در اتاق 30 است.

قبل از عزیمت موزاییک های حیرت انگیز کف در دهلیز اصلی را از دست ندهید.

راهنماهای صوتی جامع (بزرگسالان / خانواده 5/10 پوند) و تورهای یک ساعته رایگان که از سرسرای بال Sainsbury Wing در ساعت 2 بعد از ظهر دوشنبه تا جمعه ترک می شوند بسیار توصیه می شوند. همچنین مسیرهای ویژه و برگه های فعالیت برای کودکان در نظر گرفته شده است.