فضای بیرون موزه تاریخ طبیعی لندن

موزه تاریخ طبیعی لندن با دایناسور رعد و برق ، انیماتروینک ، نمایشگرهای پرچین و جذاب درباره سیاره زمین ، مرکز برجسته داروین و معماری مستقیم از یک افسانه گوتیک ، حیرت انگیز است. بچه ها مخاطب هدف هستند ، اما بزرگسالان به همان اندازه مسحور خواهند شد.

با بازدید از گالری دایناسورها در منطقه آبی ، سفری در زمان دایناسورها داشته باشید ، ضروری مطلق برای کسانی که با کودکان سفر می کنند. این نمونه ها از فسیل های کوچک تا جمجمه بزرگ triceratops پر شده است ، اما این animatronic T-rex است که نمایش را سرقت می کند.

اسکلت های دایناسور در موزه تاریخ طبیعی لندن


همچنین در منطقه آبی می توانید همه چیز را در مورد زیست شناسی انسانی بیاموزید و در گالری پستانداران که با موجوداتی به اندازه واقعی از اسب های آبی و اسب پوشیده شده است قدم بزنید. یک مدل از یک نهنگ آبی به طور چشمگیری از سقف معلق است.

بزرگسالان نمایشگاه جذاب گنجینه ها در گالری Cadogan (منطقه سبز) را دوست دارند ، که تعداد زیادی اشیا un غیر مرتبط را به نمایش می گذارد ، هر یک از آنها داستان منحصر به فرد خود را دارند ، از یک تکه سنگ ماه تا یک اسکلت dodo. همچنین در منطقه سبز ، گالری مواد معدنی نمای خیره کننده ای از چشم انداز معماری منتهی به طاق است ، جایی که مجموعه شفق قطبی از تقریبا 300 الماس رنگی را پیدا خواهید کرد.

در منطقه نارنج ، مرکز گسترده داروین بر طبقه بندی تمرکز دارد و 28 میلیون حشره و شش میلیون گیاه را در یک پیله غول پیکر به نمایش می گذارد. پنجره های شیشه ای به شما امکان می دهد دانشمندان را در محل کار تماشا کنید. از طریق یک مجسمه از زمین در منطقه سرخ سفر کنید ، جایی که همه چیز را در مورد نیروهای طبیعی که به شکل دادن به جهان ما کمک کرده اند یاد خواهید گرفت.


در مرکز موزه تالار Hintze واقع شده است ، اتاقی عظیم شبیه شبستان کلیسای جامع. اسکلت نهنگ آبی که هنگام ورود به سالن می بینید در سال 2017 رونمایی شد و جایگزین بازیگران مشهور اسکلت دیپلدوکوس (ملقب به دیپی) شد که به یک تور طولانی مدت در انگلیس رفته است. این انتقال خود یک پروژه مهندسی سخت کوشانه بود ، که 4.5 تن استخوان نهنگ را از بین برد و آماده ساخت ، در یک وضعیت غواصی چشمگیر که به بازدید کنندگان موزه خوش آمد می گوید.

خوراکی های فصلی NHM شامل باغ زیبای حیات وحش (آوریل تا نوامبر) ، در کنار چمن غربی است که طیف وسیعی از زیستگاه های دشت انگلیس را شامل می شود ، از جمله یک علفزار با دروازه های مزرعه و یک درخت زنبور عسل که کلنی از زنبورهای عسل هوا را پر می کند . از هالووین تا ژانویه ، بخشی از موزه توسط East Lawn به یک زمین یخی پر زرق و برق و بسیار محبوب تبدیل شده است ، که با یک غرفه نوشیدنی گرم است.


بلیط و سایر موارد کاربردی موزه تاریخ طبیعی لندن

موزه تاریخ طبیعی لندن


ورود به موزه رایگان است ، اگرچه از کمک های مالی استقبال می شود. برای نمایشگاه های خاص هزینه ای در نظر گرفته شده است. پیش از این برای عکاس سال حیات وحش و اسکیت روی یخ رزرو کنید.

بهترین زمان برای آمدن به موزه در روزهای هفته بعد از ساعت 2 بعد از ظهر است که گروه های مدرسه ای آنجا را ترک می کنند. آخر هفته ها به محض باز شدن می رسند. سالانه بیش از پنج میلیون بازدید کننده می آیند ، بنابراین خطوط می توانند اغلب طولانی شوند ، به خصوص در تعطیلات مدرسه. اگر ورودی جاده Cromwell اصلی به نظر می رسد مملو از بار است ، به سمت ورودی Exhibition Road که در آن گوشه قرار دارد بروید. ورودی های Queen's Gate و نمایشگاه جاده قابل دسترسی با ویلچر است.